تجارت عمده انواع کتیرا در سال 1402

مجموعه بازرگانی سان رایز با تجارت عمده انواع کتیرا در سال 1402 یکی از تامین کننده های بزرگ و عمده انواع کتیرا در سال 1402 و سالهای گذشته می باشد  شما میتوانید برای خرید و فروش انواع کتیرا مفتولی و تجارت عمده انواع کتیرا در سال 1402 با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

شیره و صمغ کتیرا از گیاهان داروئی خاص و صادراتی است که به دلیل ویژگیهای زیادی که دارد در بین تولیدکنندگان داروهای گیاهی یا شرکت های داروسازی و همچنین تولیدکنندگان حوزه صنایع غذایی از محبوبیت فراوانی برخوردار است و همانگونه که اطلاع دارید در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. بازرگانان ، تجار و خریداران خارجی عمده این محصول در تلاشند تا کتیرا ی مورد نظر خود را از بازرگانی سان رایز یکی از فروشندگان و تامین کنندگان بزرگ انواع کتیرا صادراتی در کشور بنا به نوع نیاز خود و جهت واردات به کشورشان تهیه می کنند.

آنچه که از کتیرا توسط فروشندگان در بازار گیاهی و عطاری های عرضه می شود شیره وصمغی است بنام کتیرا که از گیاهی به نام گون به دست می آید. در اثر تیغ زدن و خراش قسمتی از ساقه ی برخی از انواع این گیاه، صمغ کتیرا از آن ترشح می شود که در نوع مرغوب آن صمغی بی رنگ و یا به رنگ زرد و در انواع نامرغوب صمغ آن قهوه ای و گاها به رنگ قرمز است.

چینی ها از صمغ کتیرا برای بالا بردن توان ایمنی بدن، استفاده می کردند.

از کتیرا با توجه به کیفیت و شکل ظاهری آن در صنایع مختلفی بهره برداری می شود از جمله صنایع شیمیایی ، داروسازی ، آرایشی بهداشتی ، صنایع غذایی و خوراکی ، لبنیاتی ، صنعت شکلات سازی ، صنایع ساختمانی و کاشی سازی و سفالگری و …

خاصیت و ویژگی منحصر بفرد صمغ کتیرا بعنوان قوام دهندگی یا همان استابلایزر در این صمغ گیاهی دلیل همه این کاربردهاست .

مسئله مهم در تامین وتهیه کتیرا این است که با توجه به تنوع صمغ کتیرا ، تامین کننده انواع کتیرا باید از این تنوع محصولی و نمره بندی گوناگون آن با خبر باشد و به پوشش گیاه گون هر منطقه آگاه باشد.

بازرگانی سان رایز یکی از بزرگترین فروشندگان کتیرا صادراتی و تجارت عمده انواع کتیرا در سال 1402  :

مجموعه ما بعنوان یکی از از بزرگترین فروشنده های کتیرا صادراتی درجه یک می باشد که در تلاش است تا محصولات گیاهی خود را با حفظ کیفیت به قیمت مناسب برای مشتریان حود به سراسر ایران و دیگر کشورها توزیع می کند.

شما میتوانید برای خرید و فروش انواع کتیرا و تجارت عمده انواع کتیرا در سال 1402 با ما در تماس باشید .

همانطور که گفتیم صمغ کتیرا از گیاه گون می باشد و از این صمغ برای مصارف خوراکی و دارویی در صنایع مختلف استفاده های فراوانی می شود.

از این رو صمغ گیاه کتیرا می تواند فروشندگان انوع کتیرا را از لحاظ اقتصادی به سود های بالایی برساند.

سورتینگ و نمره بندی حرفه ای و بسته بندی مناسب صمغ کتیرا صدفی و دیگر انواع کتیرا ، عرضه ی این محصول را برای مشتریان راحت تر و حفاظت آن را از عوامل میکروبی و فاسد کننده مطمئن تر کرده است .

در کتیرا  ماده ای به نام امولسی فایر وجود دارد که از آن به عنوان ژل موی سر برای حالت دادن، براق شدن، استحکام، لطافت و زیبایی مو استفاده می شود.

صمغ کتیرا بعنوان یک منبع امولسی فایر در صنایع غذایی و داروئی کاربرد ویژه ای دارد این ماده یک عامل سطح فعال است که به عنوان مرز بین دو مایع ناسازگار مانند نفت (روغن) و آب عمل می کند و اجازه می دهد آنها به امولسیون های پایدار تبدیل شوند. امولسیفایرها همچنین چسبندگی را کاهش می دهند، کنترل کریستالیزاسیون و جلوگیری از جداسازی از دیگر کارکردهای این مواد است .

شما میتوانید در سال 1402 نیز همچون سالیان گذشته برای خرید و فروش عمده انواع کتیرا مفتولی ، خرمنی و گل زرد با مشاورین ما به عنوان تامین کننده کتیرا خوارکی و داروئی در تماس باشید .